tiistai 13. huhtikuuta 2010

Sinä tarjosit salmiakkia, minä olin hölmö panin peliin koko elämän

Toinen päivä harjottelua takana ja edelleen positiivisella mielellä pusken menemään! On tää niin paljon kivampaa ku koulussa istuminen. Nyt sentään tietää saavansa kunnon oppia ja kokemusta työelämään, eikä haittaa vaikka aurinko paistaa. Eri asiahan olisi jos koulussa sisällä istuisi kuuntelemassa jotain kuivahtanutta harppua (ja niitä meidän koulussa riittää), se ehkä jopa ketuttaisi! :D Ainut huonopuoli kun jalat tahtoo huutaa hoosiannaa kun pääsee kotiin.. Mutta enpä anna sen häiritä elämääni!!! '
Ihanaa kun aurinko paistaa ja tien varsilla kukkii leskenlehtiä, peipposet laulaa ja on lämmintä jo! Kevät <3

Hetken kun tänään olin päivän jälkeen ollut kotona äiti sanoi, että mulle on tullut postikortti.. Olin ihan, että mitä hittoa.. Mulle postikortti! Kävin sen nappaamassa ja mahtava ylläri.. Mun Salainen Leivontaystäväni ilmoitti siinä vastaanottaneensa minun tiedot ja toivoo ilahduttavansa minua tällä kierroksella! Uskon hänen onnistuvan, sillä tuo korttikin ilahdutti minua suunnattomasti! Disneyn Kaunotar ja Kulkuri -aiheinen kortti. Mistä hän tiesi, että se on yks mun Disneyn leffasuosikeista! :))

Tällainen kiva kortti oli tullut. Kiitos SLYni! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...