tiistai 6. huhtikuuta 2010

sinä katsot minua hyvästiksi junan ikkunasta, se on surullista unta, ja se uni on totta

Nonii, 
taas on aikaa vierähtänyt enemmän kuin liikaa.. Mut on myös sitte tapahtunutkin... Koulussa oon käynyt ja töissäkin.. Ja tuos 1.4. torstaina, tuli koulupäivän aikana viesti, että Kaarinassa tarvittais palvelutiskille työntekijä, että menisinkö minä, vaikken ole ennen ollut palvelutiskissä.. No minähän menin (rahan kuvat silmissä ja oppimishaluisena)! Ja kyllä kannatti, koska tänään sain viestin: "Moikka! Oli kuulemma mennyt kivasti Kaarinassa palvelutiskillä. Olisitko kiinnostunut kesätöistä siellä?" Tottahelvetissä (anteeksi kielenkäyttöni) olen!! Ihan mahtavaa.. Ja tosiaan, kun ihan ummikkona siellä olin. Huomas kyllä, että on jotain oppinut keittiötunneilla! Mahtavaa. :)
Tuo pääsiäinenkin tuos meni.. Olin reisussa ja kyllä teki hyvää kun astu junasta ulos ja tunsi Helsingin jalkojen alla! Voi vitsi. Vaikka väsynyt olin. Ihan sairaan väsynyt.. Heräsin viideltä samana päivänä ja kävin tekee työvuoron.. Suoraan hesen kautta junalle.. Sitte paikan päällä toki parit bisset nautittiin.. Kyllä uni maittoi sinä yönä.. Viihdyin ja oli kivaa. Ihanasti jotain erilaista, kun aina vaan tuntuu et koulua koulua ja välillä töitä, silloin tällöin kavereita.. Nyt jaksaa ehkä hetken, vaikka päällään seisten. 
Ehkä myös vähän tykästyin. Aikamoista. 
Torstaina ois sitte meidän ryhmän esitelmä Lapista ja Lapin ruokakulttuurista. Josta tulikin mieleeni.. Portfolion täydennys.. Voihan ketura. Noh, jos sille uhrais huomen ja ylihuomen illasta, ni saa senkin pois alta!

Jepulis, tälläst tänään! 

ps. Herra Ylppö & Ihmiset - Pojat ei tanssi on ihan tosi hyvä albumi.

eräs kovin ihastuttava taiteilia kokeili kameraani. <3

miss u.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...