torstai 6. toukokuuta 2010

Vitsi kun oli kiva ylläri tuo paketti! :)

No muita kuulumisia myös välillä!! Liitän tähänkin postaukseen kuvia, kunhan saan ne puhelimestani joku kaunispäivä koneelle!

Viime viikko meni kivasti. En nyt just mitään erityistä muista, paitsi perjantaina kun piti Cittarista töitte jälkeen ostaa juomaa ja syömistä viemiseksi iltaa varten, niin heillä ei electronit toimi ja se AINUT automaattikin oli suljettu. Onneks asun lähellä Prismaa, niin kaveri heitti mut siihen ja sain ostokset tehtyä! :) Sitte suunnistelinkin Tiian, Mikon ja Topin<3 luokse. Meillä oli oikeen kivaa! Käytiin vähän keinumassa ja möyrimässä hiekassa, josta vähän toki Topin piti maistaa ;D Hurjasti pikkuherra taas kasvanut. Lauantaina sitte mentii vapputorille ja Topi sai hurjan hienon pääkallopallon! ja minä sain lakuja <3 :D
Noh, Topin kummisedän kanssa sitte siitä siirryttiin Aurajokirantaan juhlimaan ja korkkaaman meikän kuohari. Maistu hyväle ja kuplat teki kivoja. Sitte mentii alkuillaks hänen luokse ja HAUSKAA oli. Naurusta ei meinannu tulla loppua millään.. Noh, siitä sitte Silvermoonin kautta kotiin ja nukkumaan. Olin mä jo yhen jälkee kotona!! :P

Tää viikko onki menny myös kivasti. Oon päivät tuolla harkkapaikassa alottanu salaattipöydän teolla ja se sujuukin jo aika rutiinilla. Sitte on valmisteltu seuraavaa päivää ja on myös ollu hiljasta!!! Päästy kotiin paljon ennen klo 15. Lauantaina sit yks tilaus joho meen kokiks! Sitte tää onki jo ohi :( Maanataina ku oltii lähössä ni Outi (mein ohjaaja) tuli siihe et ku hän lähtee ni hän kiittää meit jo nyt ja ojensi molemmille mulle ja Lotalle muumimukit (mun mukissa Niiskuneiti), joissa 50e seteli. Ilmeet oli varmaa näkemisen arvoset ja kyllä liikuttu. Kiitos<3 En taho lähtee tuolta!!!
Tänään en mennyt ku 10.00 oli lääkäri ja se kirjotti tän päivän. Poskiontelontulehdus ja antibioottia ja allergialääkkeitä ja nenäsumutetta. Jee.. :D Jos mun kuorsausongelma ei helpota, ni sitte se kirjotta lähettee jolleki spesialistille. Oon niin ilonen et kerranki lääkäri ku ottaa tosissaa!!! Kouluterkkari mulle tolle miehelle varasajan ku kuulemma mun omalääkäri. Khool :)


aurinko< 3

2 kommenttia:

  1. Älä meeee! :D Miten mä nyt pärjään töissä ku te ette oo siellä :(

    :Bella

    VastaaPoista
  2. nami-hiiri: ei muuta ku luovuus vaan valloilleen, tiiä miten hyvää olis ;D niin ja voihan sen tehä suurempaan peltiin, suurennat vaa hippasen reseptiä ;)

    bella: Siitä mäkin murehdin.. Toivottavasti se yks vaa oppis siivoomaan ne jälkesä. Tänään mäki sit jouduin peseen sen saakelin koneen sielt salaattipuolelt. :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...