lauantai 30. tammikuuta 2010

Ensimmäinen

Se olis taas lauantai. 
Mietin tässä tätä elämän syvintä olemusta ja sen myötä olen pesiytynyt varsinaiseksi kotihiireksi. Vaikkakaan en hiirtä muutoin (mielestäni) muistuta. *wirn*
Se nyt vaan tuntuu parhaimmalta. Varsinkin, kun noita kouluhommiakin on nyt saanut tehtyä ja jopa palautettua ajoissa. Olen siis Turun ammatti-instituutissa hotelli- ja ravintola-alalla ja näin ollen 2011 pitäis valmistua sitte ravintolakokiksi. Jotenka tulette näkemään kuvia luomuksista, joita olen saanut jo kertyneillä taidoillani aikaan. 

Tänään olen menossa isovanhempien luokse saunomaan ja viihtymään. Tästä tullut melkein joka viikonloppuinen tapa. 
Jotenkin vaan ei enää sytytä se jokaviikonloppunabaariin/-kännissä-hypetys, kaipaan elämääni muuta sisältöä. Ehkä olen eräänlaisten elämänmuutoskysymysten äärellä ja päädyn pohtimaan elämän ja olemisen muotoja sekä ihmisiä ja heidän vaikutustaan elämääni. Olen yhä enenevissä määrin huomannut/löytänyt heistä piirteitä, jotka tekevät heistä sen keitä he ovat ja samalla ovat piirteitä, joita ehkä vähiten arvostan, esim. turhamaisuus ja tietynlainen toisten ihmisten ja heidän mielipiteidensä jyrääminen, ihmisen arvontunnon pienentäminen halveksuttavalla tavalla. Myös se miten jotkut ihmiset kuvittelevat voivansa käyttää toisia kuin tavaroita herättää minussa suunnatonta vastenmielisyyttä. 
Samalla kertaa se pelottaa sekä herättää suunnatonta mielenkiintoa, että mitä voisin itsestäni löytää.

Näihin tunnelmiin ja näihin kuviin päätän lauantai-iltapäivän avautumisen. 

Kiitos ja näkemiin! :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...